تعمیر دستگاه ویدئو بروسکوپ

تعمیر دستگاه ویدئو بروسکوپ

تعمیر دستگاه ویدئو بروسکوپ – تعمیر برد الکترونیکی portable video BORESCOPE مدل HT-660 در مجموعه مهندسی دیجی برد تحت نظر کارشناسان مجرب

دستگاه ویدئو بروسکوپ BORESCOPE VIDEO

در جنگ جهانی دوم اولین مدل های بروسکوپ برای بازرسی سوراخ های داخلی در تفنگ های بزرگ مورد استفاده قرار گرفت

بروسکوپ های صنعتی امکان بازرسی بصری از راه دور (RVI) را برای تکنسین ها فراهم می کند. این دستگاه در مناطقی که چشم انسان قابلیت لازم را ندارد به کار می رود.BORESCOPE در صنایع مختلفی  نظیر: هوانوردی ، هوافضا ، بهداشت ، تسلیحات و… مورد استفاده قرار می گیرد.

به منظور سازگاری با صنایع مختلف بروسکوپ از نظر ابعاد و عملکرد در طیف وسیعی طراحی و به بازار عرضه می گردد.

بازرسی های رایج BORESCOPE مشاهده فضای داخلی مواردی نظیر: موتور های توربین ، موتور های احتراق داخلی ، لوله های مبدل حرارتی ، قطعات ماشین کاری شده و … می باشد.

بروسکوپ ویدئویی معمولا مجهز به  یک سنسور دوربین CCD یا CMOS برای تولید تصویر می باشد که به یک نمایشگر LCD منتقل می شود اما در فیبراسکوپ Fiberscope تصویر را از طریق یک چشمی می توان مشاهده کرد که به یک آداپتور متصل می شود.

بررسی اجمالی دستگاه ویدئو بروسکوپ BORESCOPE مدل HT-660

HT-660 یک دستگاه بازرسی  قابل حمل و دستی مجهز به صفحه نمایشگر LCD تمام رنگی ۳.۵ درجه با قابلیت ضبط تصاویر JPG و فیلم AVI می باشد.

این دستگاه یک پروب باریک به قطر ۸.۵ میلی متر با ۶ چراغ LED قابل تنظیم است و برای مشاهده و کار از راه دور می توان مانیتور رنگی آن را جدا نمود .

HT-660 جهت تعمیر و نگهداری خودرو دیزل ، بازرسی از مناطق صعب العبور ، اکتشاف در فضای باز ، برنامه های کاربردی ساخت و ساز ، مرمت و … به کار می رود.

نکات ایمنی حین استفاده دستگاه ویدئو بروسکوپ HT-660

در ابتدا بایستی  دستگاه را خشک ، تمیز ، عاری از روغن ، آب ، گاز و دور از مواد خورنده نگه داری شود و دقت کنید این دستگاه برای افرادی که دارای محدودیت فیزیکی هستند اصلا مناسب نمی باشد.

این دستگاه برای بازرسی در صنعت پزشکی و صنایع مرتبط مناسب نیست همچنین در حین کار با  ابزار کودکان و اطرافیان را دور نگه دارید.

وقتی که نشانگر LED به رنگ قرمز درآمد باتری دستگاه را تعویض کنید و فقط از باتری قلیایی ، Ni ، MH استفاده نمایید . لازم به ذکر است در صورتی که از دستگاه استفاده نمی کنید باتری های آن را خارج کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *